El Mobility Systems Center premia cuatro proyectos de investigación en transporte con bajas emisiones de carbono - Observatori de la mobilitat a Catalunya (OMC)

Ruta de navegació

El Mobility Systems Center premia quatre projectes de recerca en transport amb baixes emissions de carboni

17 / 03 / 2021

Els temes inclouen Covid-19 i mobilitat urbana, estratègies per a xarxes de càrrega de vehicles elèctrics i infraestructura i economia per al transport impulsat per hidrogen.

El Centre de Sistemes de Mobilitat (MSC), un dels centres d'Energia Baixa en Carboni de la Iniciativa Energètica de l'MIT (MITEI), finançarà quatre nous projectes de recerca que permetran una comprensió més profunda de com aconseguir un sector de transport descarbonitzat.

"Basant-nos en els comentaris dels membres del nostre Mobility Systems Center, hem seleccionat un conjunt excel·lent i divers de projectes per iniciar aquest estiu", diu Randall Field, director executiu de centre. "Els projectes adjudicats abordaran una varietat de temes urgents, inclosos els impactes de l'Covid-19 sobre mobilitat urbana, estratègies per a xarxes de càrrega de vehicles elèctrics i infraestructura i economia per al transport impulsat per hidrogen". Els projectes estan encapçalats per professors i investigadors de tot l'Institut, amb experts en diversos camps que inclouen economia, planificació urbana i sistemes d'energia.

A més de buscar noves vies d'investigació, el Centre de Sistemes de Mobilitat també dóna la benvinguda a Jinhua Zhao com a codirector. Zhao treballa juntament amb el professor William H. Green, el professor Hoyt C. Hottel en enginyeria química. Zhao és professor associat al Departament d'Estudis i Planificació Urbana i director de l'Laboratori de Mobilitat Urbana de JTL. Succeeix a Sanjay Sarma, vicepresident d'aprenentatge obert i al professor d'enginyeria mecànica Fred Fort Flowers (1941) i Daniel Fort Flowers (1941).

"Jinhua ja té una forta relació amb la investigació de mobilitat en MITEI, havent estat un important contribuent a l'estudi Mobility of the Future de MITEI i servint com a investigador principal per a projectes de MSC. Proporcionarà un lideratge excel·lent a centre ", diu el director de MITEI, Robert C. Armstrong, professor d'enginyeria química de Chevron. "També agraïm a Sanjay pel seu valuós lideratge durant l'any inaugural de l'MSC i esperem col·laborar amb ell en el seu paper com a vicepresident d'aprenentatge obert, una àrea que és de vital importància en la resposta de l'MIT a la investigació i l'educació en el Covid -19. era. "

Els impactes de Covid-19 en la mobilitat urbana
La pandèmia de Covid-19 ha transformat tots els aspectes de la vida en un període de temps notablement curt, inclòs com, quan i per què la gent viatja. A més de convertir-se en el nou codirector de centre, Zhao liderarà un dels nous projectes de MSC per identificar com Covid-19 ha impactat l'ús, les preferències i el consum d'energia de diferents modes de transport urbà, inclosos conduir, caminar, caminar amb bicicleta. i, més dramàticament, els serveis de transport compartit i transport públic.

Zhao descriu quatre objectius principals d'el projecte. El primer és quantificar els canvis de comportament i preferències a gran escala en resposta a la pandèmia, rastrejant com aquests canvien des del començament de l'brot fins al període de recuperació a mitjà termini. A continuació, el projecte de desglossar aquests canvis per grups sociodemogràfics, amb especial èmfasi en les comunitats marginades i de baixos ingressos.

Després, el projecte farà servir aquests coneixements per plantejar com els canvis en la infraestructura, l'equip i les polítiques podrien ajudar a donar forma a la recuperació de viatges perquè sigui més sostenible i equitativa. Finalment, Zhao i el seu equip d'investigació traduiran aquests canvis de comportament en estimacions de consum d'energia i emissions de diòxid de carboni.

"Fem dues distincions: primer, entre els impactes en la quantitat de viatges (per exemple, el nombre de viatges) i els impactes en el tipus de viatge (per exemple, la combinació de diferents maneres de viatge); i segon, entre xocs temporals i canvis estructurals a més llarg termini ", diu Zhao. "Fins i tot quan el coronavirus ja no sigui una amenaça per a la salut pública, esperem veure efectes duradors en les preferències d'activitat, destinació i manera. Aquests canvis, al seu torn, afecten el consum d'energia i les emissions de el sector de l'transport ".

L'economia de la càrrega de vehicles elèctrics
En la transició cap a un sistema de transport amb baixes emissions de carboni, la infraestructura d abastiment de combustible és crucial per a la viabilitat de qualsevol vehicle de combustible alternatiu. Jing Li, professor assistent a l'Escola d'Administració Sloan de MIT, té com a objectiu desenvolupar un model de vehicles de consum i opcions de viatge basat en dades sobre patrons de viatge, demanda de càrrega de vehicles elèctrics (EV) i adopció d'EV.

L'equip d'investigació de Li implementarà un enfocament doble. Primer, quantificar el valor que cada ubicació de càrrega proporciona la resta de la xarxa d abastiment de combustible, que pot ser més gran que la rendibilitat individual d'aquesta ubicació a causa dels vessaments de la xarxa. En segon lloc, simularan els guanys de les xarxes de càrrega de

Fuente: Mit News