Índex de qualitat percebuda (IQP) de la xarxa tramviària a l'àrea de Barcelona - Observatori de la mobilitat a Catalunya (OMC)
Índex de qualitat percebuda (IQP) de la xarxa tramviària a l'àrea de Barcelona
Data de l' última actualització:19 de des. 2023
Índex que avalua la qualitat percebuda dels serveis de Trambesòs i Trambaix. Aquest s'engloba a l'Índex de Satisfacció al Client (ISC) i és un indicador que recull la importància i la satisfacció que cada persona usuària declara en relació als diferents aspectes que formen part de la qualitat.
Unitat: Puntuació
Freqüència: Anual
Actualització: Anual
Propera actualització estimada : 2S/2024
Darrera dada introduida : 2022
Àmbit: Àrea Metropolitana de Barcelona
Font: TRAM
Document:
Enquesta de satisfacció de TRAM
Notes aclaridores L'estudi de 2020 es va fer amb un calendari, metodologia, target de clients i objectiu diferents als habituals, per tant, els resultats no son comparables.Vols reportar una incidència en les dades?
Si creus que hi ha informació incorrecta o dades equivocades, pots reportar la incidència perquè l’equip de l’OMC la revisi i procedeixi a la correcció de la mateixa.
Informar incidènciaCopiat