Índex de satisfacció del client (ISC) del servei d'autobusos de TMB - Observatori de la mobilitat a Catalunya (OMC)
Índex de satisfacció del client (ISC) del servei d'autobusos de TMB
Data de l' última actualització:19 de des. 2023
Les enquestes de satisfacció al client mesuren la valoració de les persones usuàries del servei. En aquest cas el índex (ISC) mesura la qualitat percebuda mitjançant la realització d'enquestes a les persones usuàries. El indicador reflecteix la valoració que fan aquestes persones sobre diferents aspectes dels serveis de transport públic de bus operat per TMB, ponderada per la importància que donen a cadascun dels aspectes avaluats.
Unitat: Puntuació
Freqüència: Anual
Actualització: Anual
Propera actualització estimada : 2S/2024
Darrera dada introduida : 2022
Àmbit: Àrea Metropolitana de Barcelona
Font: TMB
Vols reportar una incidència en les dades?
Si creus que hi ha informació incorrecta o dades equivocades, pots reportar la incidència perquè l’equip de l’OMC la revisi i procedeixi a la correcció de la mateixa.
Informar incidènciaCopiat