Índex de satisfacció del client (ISC) del servei d'autobusos diürns de l'AMB - Observatori de la mobilitat a Catalunya (OMC)
Índex de satisfacció del client (ISC) del servei d'autobusos diürns de gestió indirecte l'AMB
Data de l' última actualització:19 de des. 2023
Les enquestes de satisfacció al client mesuren la valoració de les persones usuàries del servei. En aquest cas el índex (ISC) mesura la qualitat percebuda mitjançant la realització d'enquestes a les persones usuàries. El indicador reflecteix la valoració que fan aquestes persones sobre diferents aspectes dels serveis d'autobús diürn gestionats per l'AMB, ponderada per la importància que donen a cadascun dels aspectes avaluats.
Unitat: Puntuació
Freqüència: Anual
Propera actualització estimada : 2025
Darrera dada introduida : 2023
Àmbit: Regió Metropolitana de Barcelona
Font: Àrea Metropolitana de Barcelona
Vols reportar una incidència en les dades?
Si creus que hi ha informació incorrecta o dades equivocades, pots reportar la incidència perquè l’equip de l’OMC la revisi i procedeixi a la correcció de la mateixa.
Informar incidènciaCopiat