Índex de satisfacció del client (ISC) del servei d'autobusos interurbans de la xarxa exprés.cat - Observatori de la mobilitat a Catalunya (OMC)

Índex de satisfacció del client (ISC) del servei d'autobusos interurbans de la xarxa exprés.cat de la Generalitat de Catalunya

Data de l' última actualització:19 de des. 2023

Les enquestes de satisfacció al client mesuren la valoració de les persones usuàries del servei. En aquest cas el índex (ISC) mesura la qualitat percebuda mitjançant la realització d'enquestes a les persones usuàries. El indicador reflecteix la valoració que fan aquestes persones sobre diferents aspectes dels serveis d'autobús de la xarxa exprés.cat de la Generalitat de Catalunya, ponderada per la importància que donen a cadascun dels aspectes avaluats.

Unitat: Anys

Freqüència: Anual

Àmbit: Catalunya

Font: Generalitat de Catalunya

Vols reportar una incidència en les dades?

Si creus que hi ha informació incorrecta o dades equivocades, pots reportar la incidència perquè l’equip de l’OMC la revisi i procedeixi a la correcció de la mateixa.

Informar incidència

Copiat

 
Et pot interessar

Publicador de continguts