Sis testimonis de la campanya “Al futur s’hi arriba amb transport públic”

Sis testimonis de la campanya “Al futur s’hi arriba amb transport públic”

Contingut actualitzat el

La campanya “Al futur s’hi arriba amb transport públic”, iniciada al setembre per l’ATM, juntament amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i l’Associació de Municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU), i amb el conjunt d’operadors ferroviaris i de bus, continua ara amb una segona part que inclou el llançament de 6 vídeos de 6 testimonis que viatgen cada dia amb transport públic fins als seus llocs de feina.

Imatge de la campanya 6 testimonis
Imatge de la campanya 6 testimonis "Al futur s'hi arriba amb transport públic" ATM
Comparteix aquest contingut:

  • L’ATM llença la segona part de la campanya iniciada al setembre per fomentar l’ús del transport públic

  • Sis testimonis expliquen les seves 6 històries amb un nexe comú, l’ús del transport públic per la seva activitat quotidiana

  • Les administracions i els operadors comparteixen el missatge d’aconseguir una mobilitat més sostenible per al futur


La campanya “Al futur s’hi arriba amb transport públic”, iniciada al setembre per l’ATM, juntament amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i l’Associació de Municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU), i amb el conjunt d’operadors ferroviaris i de bus, continua ara amb una segona part que inclou el llançament de 6 vídeos de 6 testimonis que viatgen cada dia amb transport públic fins als seus llocs de feina

6 testimonis, 6 històries i un viatge diari en comú: amb transport públic

Amb la finalitat de recordar la importància del transport públic per a la represa de l’activitat laboral i econòmica, l’ATM pretén apropar les històries de 6 persones que fan un ús diari d’aquest servei i com és d’essencial és per a elles. La campanya en aquest cas es tradueix en 6 vídeos dels viatges diaris d’aquests 6 testimonis d’es que surten de casa seva fins que arriben als seus llocs de feina repartits pel conjunt de l’àrea de Barcelona i entorn metropolità.

Aquesta segona part de la campanya “Al futur s’hi arriba amb transport públic” durarà tres setmanes i es podrà veure a les xarxes socials i també al web.

Amb això, l’ATM vol apel·lar a la conscienciació col·lectiva que la mobilitat ha de ser cada vegada més sostenible i saludable, i destaca tant la xarxa disponible (flota, línies, intermodalitat), com la seguretat del servei i la necessitat de reduir la contaminació ambiental provocada per les emissions dels vehicles de combustió.

Documents relacionats