Índex de satisfacció del client (ISC) del servei de metro de TMB - Observatori de la mobilitat a Catalunya (OMC)

Índex de satisfacció del client (ISC) del servei de metro de TMB

Data de l' última actualització:19 de des. 2023

Les enquestes de satisfacció al client mesuren la valoració de les persones usuàries del servei. En aquest cas el índex (ISC) mesura la qualitat percebuda mitjançant la realització d'enquestes a les persones usuàries. El indicador reflecteix la valoració que fan aquestes persones sobre diferents aspectes dels serveis de transport públic de metro operat per TMB, ponderada per la importància que donen a cadascun dels aspectes avaluats.

Unitat: Puntuació

Freqüència: Anual

Actualització: Anual

Propera actualització estimada : 2S/2024

Darrera dada introduida : 2022

Àmbit: STI Barcelona

Font: TMB

Vols reportar una incidència en les dades?

Si creus que hi ha informació incorrecta o dades equivocades, pots reportar la incidència perquè l’equip de l’OMC la revisi i procedeixi a la correcció de la mateixa.

Informar incidència

Copiat

 
Et pot interessar

Publicador de continguts