L’Agenda de la Digitalització de la Mobilitat de Catalunya 2020-2030
L’Agenda de la Digitalització de la Mobilitat de Catalunya 2020-2030
Agenda de la digitalització de la mobilitat a Catalunya.
Smart City Expo World Congress – Fira de Barcelona. Avda. de la Reina Maria Cristina, s/n, 08004 Barcelona
Ver rutaVideo
Benvinguda i presentació de la Jornada
Sr. Oriol Altisench, degà del Col·legi
Motivació de l’ADMC
- Digitalització, transformació disruptiva de tots els sectors
- Aparició de nous escenaris, amb nous reptes i oportunitats
- Necessitat de definir directrius de treball
Objectius de l’ADMC
L’Autoritat del Transport Metropolità de l’Àrea de Barcelona presenta els treballs per a l’elaboració del Pla Director d’Infraestructures 2021-2030 del Sistema Integrat de Mobilitat Metropolitana de Barcelona.
- Impulsar la transformació digital del sistema català de mobilitat
- Posar a disposició dels agents de la mobilitat els recursos necessaris per a la digitalització
- Vetllar per un desplegament de la digitalització que respongui a les exigències de les societat.
- Atraure nous referents i contribuir a adaptar el teixit empresarial i industrial existent a les noves tendències
- Promoure una governança basada en la coordinació de les administracions en col·laboració amb els agents privats
- Fer de Catalunya un referent internacional en la digitalització de la mobilitat.
Contingut de la proposta
L’Autoritat del Transport Metropolità de l’Àrea de Barcelona presenta els treballs per a l’elaboració del Pla Director d’Infraestructures 2021-2030 del Sistema Integrat de Mobilitat Metropolitana de Barcelona.
-
Línia d’actuació 1 (LA1): Gestió i modelització de les dades
T-casual: Títol unipersonal i horari, de 10 viatges integrats en tots els modes de transport segons les zones per les quals es transiti (pagament màxim 6 zones).
No és vàlid a les estacions de metro d'Aeroport T1 i Aeroport T2 de la línia L9 Sud.
-
Línia d’actuació 2 (LA2): Infraestructura habilitadora de la transformació digital
T-casual: Títol unipersonal i horari, de 10 viatges integrats en tots els modes de transport segons les zones per les quals es transiti (pagament màxim 6 zones).
No és vàlid a les estacions de metro d'Aeroport T1 i Aeroport T2 de la línia L9 Sud.
-
Línia d’actuació 3 (LA3): Planificació i gestió digital de la mobilitat
T-casual: Títol unipersonal i horari, de 10 viatges integrats en tots els modes de transport segons les zones per les quals es transiti (pagament màxim 6 zones).
No és vàlid a les estacions de metro d'Aeroport T1 i Aeroport T2 de la línia L9 Sud.
-
Línia d’actuació 4 (LA4): Mobilitat centrada en el ciutadà
T-casual: Títol unipersonal i horari, de 10 viatges integrats en tots els modes de transport segons les zones per les quals es transiti (pagament màxim 6 zones).
No és vàlid a les estacions de metro d'Aeroport T1 i Aeroport T2 de la línia L9 Sud.
Podeu descarregar tot el contingut en format PDF:
DescarregarGalería de vídeos
Galería de imágenes
Documentos relacionados
- Descripció document relacionat 1 992.04 KB
Enlaces relacionados
- Transparència Catalunya open_in_new
- Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern open_in_new
- Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern open_in_new
- Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya open_in_new
- Resolució per la qual es designa l'òrgan de l'ATM que assumeix les funcions corresponents a les unitats d'informació als efectes de transparencia i accés a la informació pública open_in_new