#UnViatgeSegur

#UnViatgeSegur

Content updated on

"Un viatge segur": la nova campanya de l'ATM, els operadors i les administracions consorciades. Es presenten el conjunt de mesures de seguretat que s'han pres des de l'inici de la pandèmia a la xarxa de transport públic a través d'experiències personals de persones treballadores i usuàries, indicadors i recursos addicionals.

Visual de la campanya #UnViatgeSegur | ATM
Share this:

Desplegable 1

text_1

    • + 50 mil litres de gel hidroalcohòlic consumits

    • + 1.500 punts de gel hidroalcohòlic

    • L'aire es renova cada 2’5-8 min

    • + 2000 mampares instal·lades

    • + 600 mil hores extres de neteja

    • ​​​​​​​​​​​​​​​​​+ 15 empreses amb certificació anti-covid

    • 407 milions € de dèficit provocat per la covid19
    • + 30 milions d’euros en mesures anticovid
    • + 400 mil € en comunicació covid19

    • 565 milions de viatges l’any 2020
    • - 50% de demanda respecte a l'any 2019
    • Durant l'any 2020 l'oferta mai ha estat inferior al 50%

Related audios